Hemma från göteborg!

Tjingtjing.
Är nu hemma i lilla bara igen. Idag väntas jobb och inte mycket mer.

Kom hem från göteborg igår vid tiotiden. Har varit en perfekt helg. Åkte upp fredagskväll och då gick vi väll princip och la oss direkt när vi kom fram.
I lördags blev det en hel shoppingdag, från typ tio till sex, ONT I BENEN hade vi kan jag berätta. Ett par nya skor, halsduk/mössagrejs, ett par svarta jeans, en klännnig, en fest klänning, en almenacka, underkläder fick följa med mig hem och någon tusenlapp fattigare blev jag, men det var det värt. På kvällen käkade vi lite god mat och sen drog vi ut i göteborg.
Igår vaknade vi ganska tidigt, packade våra grejer och sen begav vi oss till nordstan en sista gång för frulle. Efter det en dag på liseberg.

Har varit en superbra helg. Tog inte speciellt många bilder, men kanske kommer upp någon lite senare. Kanske även kommer på mina kläder om jag orkar.

Denna veckan kommer väl se ut nått sånthära;
- Måndag, jobb
- Tisdag, jobb, träning och sen träffa fina emsan
- Onsdag, jobb, träning
- Torsdag, jobb, malmöfestivalen med maria
- Fredag, stan och sen till marre
- Lördag, träna, slagt
- Söndag, INGET

Så ser väl denna veckan ut, den sista veckan på detta sommarlovet. Sommaren hat varit fin, har dock gått alldelses för fort tycker jag. Men nu är det en ny termin, som ska innehålla skola, ska bli kul. Ska även ta körtkortet nu har jag bestämt mig för. Så ska försöka ta det samband med skola och träning. Tänkte se om där är någon körskola i staffanstorp så ha jag träning och körskola där, och sen skola i lund!

Nej nu ska jag se om jag kan hitta nått gott att fylla min mage med.
Ha en fin dag så hörs vi kanske senare, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0