Gårdagen

Gårdagen blev mysig. Åkte in till stan vid fem tiden och mötte upp nattisen. Köpte en ny kavaj och sen gick vi runt lite och kollade. Åkte hem sen med NATTA som klarade körkortet igår, woopwoppp. Så fick åka med henne för första gånger och hon var superduktig. Nu är jag frågan när jag själv ska börja, haha, snart.

Väl hemma hos henne fixade vi oss och sen blev vi hämtade av tjejerna åtta för att dra vidare till restaurangen siesta som ligger i stan. Satt väl där till runt 10tider och sen begav vi oss hemmåt. Jag och natta tänkte att vi skulle dra ut, men vi var så jäkla trötta så vi struntade i det.

Idag så har jag inte gjort sådär värst mycket. Rensat lite på rummet och sånt trevlans. Om en stund blir det middag och sen träning.

Tjingeling sålänge mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0