De första skoldagarna!

Det har gått bra i skolan. De två första skoldagarna är över och det har vatt kul.
Är lite annorlunda att komma sådär helt ensam utan att känna någon men det har gått bra.
Igår så hade vi brännboll, lekar och grill. Det första våra "faddrar" sa till oss när vi möttes i våra grupper va: då börjar vi med systemet (där vi förövrigt gick in om ett par gånger efter det också, haha).

Idag så mötte jag upp några tjejer i klassen så gick vi först till biblioteket där vi hade vår första "lektion" och direkt efter det hade vi en tvåtimmarsföreläsning.
Efter föreläsningen stack jag och tjejerna och käkade och sen har vi fixat lite allt möjligt. Det är så sjukt mycket att ordna upp när man börjar såhär på nytt, och man fattar typ inget.

Vår första uppgift fick vi även idag. Läsa ut en bok och skriva en sammanfattning på den till tisdag, och jag har inte ens boken, det är ju perfekt.

Nu ligger jag i soffan och chillar, jag är helt slut.
Imorgon möter jag upp albana och julia i lund vid femtiden och så blir det femkamp, picknick och andra trevligheter. Hoppas nu på fint väder, snälla! ¨
Har inga lektioner igen från fredag, och sen är det även förfest hos faddrarna och sen utgång på fredag, wopwopp!

Hörs senare, puss

Kommentarer
Postat av: Ida M-V

Låter super kul. Lycka nu till med allt. Jag tänker på dig ofta ;0)

Hoppas vi ses snart Rebecca saknar ju dig

PUSSS

2011-08-30 @ 22:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0