TTTTTORSDAG

Torsdag idag, och en liten dag tills helg.
Har varit en ganska stressig dag idag på jobb med det gick bra, och nu har jag nästan precis kommit hem.

Fick även ett mail imorsse som stressade mig lite. Jag hade helt glömt att jag inte står med i sverige längre, utan jag står ju skrivet här nu. Så fick mail från studera.nu att jag var tvungen att betala någon anmälningsavgift och sånt innan de kan fixa min ansökan. Hittade nummert och ringde dit och i och med att jag är inom eu och blallalalla så räckte det med att jag skickar in en kopia på mitt pass och att två skriver under på att det är jag och ja, ni fattar. Så jag får väll ta och fixa det imorgon då!

Imorgon så blir det jobb från åtta till halv fyra och sen direkt till träning halv fyra till halv sex. Efter det hänger siren och ane med mig hem så ska vi ha myskväll med mat, snack och film eller nått sånt trevligt!

Förövrig, hahahah, asså när jag skulle ringa och boka nagelgrejset igår så när jag pratat och frågat om jag kan boka tid och lite sånt så hör jag bara henne VA, vad säger du? och i den sekunden kommer jag på mig själv att jag pratat på norska till henne, hahha, asså fan. Det är skitsvårt nu, jag pratat norska av mig själv, tänker norska och har nästan glömt ord på svenska som jag inte anväder så mycket. OMG skärpning på mig!

Nej nu ska jag äta klart min mat och sen blir det basis 19.00 och simning 20.00-22.00
Ha en fin kväll, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0