Trött och har ont i benen!

Jag är så sjukt trött. En jobbarvecka sliter på en, tro det eller ej. Så jag har FAKTISKT såhär tidigt en fredagskväll båddat ner mig i sängen. Desutom värker mina ben. Springa plus lite ben/rumpövningar har jag gjort idag, och det känns redan. Frågan är hur vältränad man är egentligen, haha.

Imorgon så ska jag träffa Ane i stan vid ett-tiden. Vi ska kika runt lite. Ska se om jag hittar någon fin klänning eller nått. Och om det är fint väder så tänkte jag även ta en springtur, men BARA om det är fint väder ute!
Och sen så får jag se vart kvällen tar mig, kanske bara till soffan eller kanske någonannanstans, får helt enkelt se hur jag mår!
 
Förörvrig så håller jag på att söka lite sommarjobb. Känner faktikst för att ha något jobb i sommar. Hittade precis ett perfekt sommarjobb som jag hoppas att jag kanske kan få, för det passar mig perfekt. Så det är bara att vänta och se om de hör av sig, hoppashoppas.

Nej nu ska jag se om det finns något annat trevligt att göra på datorn annars tror jag det blir godnatt för min del.
Puss och sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0