Tränad och mätt som en plätt

Tränade vid ett-tiden. Blev 25min på bandet, 5min men någon annan gåövning, ett par stykeövningar för ben/rumpan, några situps och sen bussen hem. Har precis ätit lite. Var så sugen på scones så lagade mig en (ajabaja) och sen wookade grönsaker med nötter till, mums i magen.
Men nu är jag mätt som en plätt.

I eftermiddag/kväll blir det bara att slappa, städa och tvätta lite och sen big brother (jag har blivit helt besatt av det jäkla programet, haha)!

Imorgon ser min dag ut såhär;
- Jobb 07.25-14.55
- Aktiv och styrka/springa efter jobb i en timme eller nått
- In till stan och handla en sjukt fin klänning som jag prövat på Vila som jag tänkte ha när jag fyller år
- Hem och ja, sova eller nått, hehe.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0