Torsdag och en dag till HELG

Idag började jag jobb klockan nio.
Hände dock en sak på dagiset idag, jag "blev av" med ett barn. En lång historia men snacka om att jag OCH föräldern fick panik. Dock hade han bara satt sig i busken där man inte såg han, men endå. De 10 minuterna jag letade hade jag panik och föreställde mig det värsta, tur att det inte var någon skada skedd, han hade vara gömt sig, hehe.

Imorgon blir det jobb och sjukhuset för att göra ett arbetsekg. Ska ha på mig en sån grejs i 24 timmar, kul.
Imorgonkväll tror jag det blir bio, har dock inte hört nått från Ida än!

Nej nu ska jag snart sova, en ny dag imorgon!

Sovgott och dröm sött, puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0