Tisdag

Tisdagen har varit bra, eller ja, en helt vanlig dag.
Gick upp sju imorsse och solen sken så det fick bli vårjacka på. Sådär 30min senare kom de svarta molnen och sen dess har det ösregnat, kul.

Iallfall så har det varit en bra dag på jobb, och efter jobb åkte jag till aktiv och sprang 5km, och blev av med sådär 400kcal. Härligthärligt.

Kom hem för en liten stund sen och har ätit lite middag plus en apelsin, så nu är jag mätt i magen!

Imorgon blir det någon föreläsning hela dagen, eller från halv nio till tre. De har försökt förklara för mig nu ett antal gånger var det är, men jag fattar inte, haha. Men jag ska testa hitta dit imorgon, det ligger tydligen nära mig, men det är inte så lätt att hitta när man inte är så känt här!
Och efter föreläsningen så tror jag det är träning! Vi har varit lediga ett par dagar nu, efter NM, men jag tror träningen kör igång imorgon igen!

Nej nu ska jag ta och städa lite, se ett big brother avsnitt och sen blir det väll sängen!
Hoppas ni haft en bra tisdag, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0