sssssweden

Jag ska hem idag, kommer bli så kul!
Är förkyld och allt, men ögat är iallfall bättre idag så det känns bra.
Ska snart börja packa lite och sen så ska jag få med henriette så vi kan gå och mysa lite i stan en stund, om hon orkar och sen ska hon köra mig till flyget vid fem tiden. Planet går 18.15 och landar 19.30!

Har fått lite fina presenter av mina fina vänner här, fick en helt perfekt present av Ida igår. Hon hade fyllt på ett kort med pengar på espressohouse till mig, åååååh det är så superduper, och sen fick jag en skitfin kok"bok" och sånna mallar som man lägger på typ sin typ chailatte och om man ska ha kanel på så lägger man på den mallen så blir det ett hjärta eller en blomma eller ja något mönster, skitfint! Jag visar bilder sen! 

Förresten så insåg jag precis hur mycket jag kommer sakna alla här, åh det suger lite alltså. Har börjat komma alla så nära och nu ska jag bara vara här typ en månad till :( har längtat hem så länge och det gör jag fortfarande, men ja, det kommer vara tufft att åka hem från alla, från min fina rumskompis, från IDA, från siren (som förövrigt kallar mig, dummadummaaa svenska (ni måste höra det, hon prövar säga det på svenska haha), ane min fina downie och alla på träningarna, från fridaaaa som är självaste partyprinsessan, från alla härliga vuxna på jobbet, från alla helt underbara ungarna på jobb!

Nu ska jag ta och göra nått vettigt, hehe!
PUSSS

här kommer lite norgebilder;

jag, siren, jetti och frida

jag och frida

jag och fina jetti

jetti och ida

en del av sscgänget

ane och siren






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0