Söndag och sol idag med

Har precis sett klart filmen och den var skitbra, så har ni inte sett Moulin Rouge innan så ta och se det!

Sitter här med datorn i knäet och funderar på att kanske ta och göra något vettigt. Tänkte ta och se ett big brother avsnitt, dock inte så vettigt, men sen ska jag städa/tvätta lite här och sen ta cyklen och cykla till aktiv och ha spinning med ane. OCH sen ska jag cykla hem, tar väll en timme att cykla fram och tillbaka, plus en timmes spinning, så då får jag ju lite träning idag, hehe.

Så ser väll min dag ut idag då. Sol är det idag med, dock är det inte klarblå himmel utan lite disigt eller ja, vad det nu heter, haha. Hade hoppats att det skulle vara klarblå himmel så jag kunde suttit ute och fått lite sol, men nu känns det inte så lönt!

Hörs, tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0