Onsdag!

Har precis kommit hem från en fagdag som vi haft idag.
Har varit och haft föreläsning samt övningar från halv nio till tre idag.
Vi blev även bjuden på god lunch, gryta med ris och mumsig sallad till, mums i magen. Jag insåg då hur mycket jag saknar ordentlig lunch. De har ju inte de här i norge. De har bara mackor och sånt till lunch, inte varm lunch som vi har, jag saknar det.

Iallfall så är jag hemma nu. Trodde vi var träningsfria idag också men såg nyligen på mail som vi fått idag att det var träning idag. Den började för fem minuter sen, så det är ju lite sent påkommer just nu.
Det är iallfall simning imorgon efter ett par dagars fri, skönt.

Och sen är det en och en halv vecka tills jag är hemma igen, skönt det med. Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0