Nya veckan igång

Då var det ny vecka igen, härligt!
Idag har det varit så sjukt varmt också. ÄNTLIGEN säger jag bara, kunde till och med gå utan jacka, då klagar man inte!

Idag började jag jobb klockan nio, blev att måla ägg med ungarna. Slutade halv fem och då drog jag till gymmet. Sprang och lite situps och sen har jag precis kommit hem.
Sitter här i soffan och snackar med maria om sommaren. Blir antagligen en sista minuten för oss i sommar, gillar!

Hm något annat att berätta....jo jag fyller ju år om EN VECKA. Jag blir ju gammal, känns sjukt, men ja! Och om sådär fem dagar befinner jag mig hemma igen, gillar det med. Veckan hemma är nästintill fullbokad vilket jag gillar, najsnajs!

Imorgon blir det jobb från åtta till halv fyra sen tänkte jag ta lite sol, sen blir det träning 19.00-22.00!

Nej nu ska jag, ja vad ska jag göra, inget men endå! haha
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0