Myssöndag

Har blivit en riktig myssöndag för min del.
- Jag har sett två filmer
- Har ätit glass
- Har cyklat en runda i solen
- Har legat i soffan mästadelen av dagen
- Har inte gjort så mycket

Hahahah, ja en myssöndag måste jag väll få kalla detta!

Imorgon skulle jag egentligen ha morgonträning hade jag tänkt men har lite svårt att komma dit så får väll hoppa det. Blir jobb från nio till halv fem och sen så ska jag till gymmet och springa/styka lite. Blir ingen simning imorgon då träningen börjar fyra och jag slutar jobb halv fem, så blir det ibland.

Vill bara att denna veckan ska gå fort så det kan bli helg, hihi. På fredag så blir det utgång och sen på lördag blir det sssssssssweden, gillar!

Nej nu ska jag ta mig lite till glass, nyttig som man är, och så ska jag snart se big brother, hoppas patrik åker idag, orkar inte en sekund mer med honom!
TJINGELING


hahahha jag var bara tvungen. detta var fem år sen när vi var i spanien. jag kommer ihåg denna bilden så väl!
där har vi lilla beas gumpalalla, min och emsan hahah, jag dör!
jag kommer även ihåg min och emsans diskution om hur högt hennes rövsträck var och hur lågt mitt var, hahhaha, jaja slutsnackat om sånt va! vill iallfall vara så brun nu, och kan jag få tillbaks den kroppen nu också? MED EN GÅNG!

tjintjing, hörs imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0