Mysdag med familjen

Har varit en mysig dag. Åkte som sagt och kollade på någon cup idag och beas lag vann alla matcher, sjukt duktiga. I pausen gick vi och åt lite middag, blev sallad för mig och sen mjukglass efter det, mumsmums.
Kom hem sju och då lagade jag middag till familjen och gick sen ut och sprang en runda på 30min. Ringde min fina maria en snabbis och nu ska jag snart sova. Har varit en sjukt mysig dag, och imorgon blir det ännu en finfin dag för jag FYLLER 20ÅR!

Imorgon blir det;
- Bygga på naglarna 12.00
- Bli hämtad av maria så ska vi åka och äta lunch och shopppa
- Köra till helsingborg
- Tatuering 16.00
- Myskväll med familjen för att fira födelsedagen

kommer bli en sjukt bra dag känner jag!
Hoppas ni haft en bra söndag och att ni får en fin måndag!

Puss på er och godnatt!
Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0