Lördag och soooool

Det är faktikst sjukt hur mycket vädert påvärkar en, iallfall mig.
Idag vaknade jag upp här i lägenheten med två små filurer, ane och siren. Vi åt lite gröt och sen hämtade jörn för att simma en timme eller två. Blev 4400m och 11*400 var serien, inte så mycket fantasi på den serien med det gick väll bra endå. Efter det så blev det vidare till aktiv för lite zzzzzzumba och sen tog jag mig till där jag bodde innan och hämtade min cykel och CYKLADE hem här jag bor nu, så det innebär att jag har tränat sådär fyra timmar idag, fyfan i min lille kropp.

Nu har jag precis suttit 30min ute i solen som skiner så härligt idag, det tackar man för. Ska snart ta och förflytta mig en sväng ner till butiken och handla lite. Får se vart kvällen tar mig, tror jag känner för en myskväll för min del, jag är ju fan helt slut i hela min kroppis.

Imorgon blir det antagligen zuuumbatime igen, jag siren och ane är lite sugna på det. Och sen ska jag även försöka hinna springa en runda, måste ju röra på fläsket va!

Nej nu ska jag gå, förresten så lägger jag in lite bilder från igår sen när jag har handlat.
Hoppas ni får en bra lördag och att ni haft en fin fredag OCH SJU DAGAR TILLS JAG ÄR HEMMA I SVERIGE IGEN, jag längtar (men kom ihåg, man ska inta längta för mycket, för tiden går redan så fort, ja det säger iallfall alltid lille vise pappa till mig, haha, och han har ju rätt i det, men JAG LÄNGTAR)

PUUUUUUUUUUUUUUSS OCH HEJ, sorry för ett fluminlägg, så blir det ibland när man är glad och sånt, ja ni fattar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0