Lönetisdag

fick lönen idag, gillar!
Detta har nu resulterat i ett hundra kronor fattigare efter en runda i stan.
Varje gång jag får min lön blir jag så glad, haha, och även på shoppinghumör DIREKT. Dock handlade jag inget till mig själv idag. Jag handlade ett superstort påskägg till min syrra som jag nu fyllt med lite finfina saker och även lite gooooodis hehe. Det ska hon få när jag kommer hem på lördag, ibland är man en snäll syster.

Har även hunnit med att betala lägenheten, fyllt på mobilen och annat sånt skit så nu har man ju helt plötsligt gjort av men några tusenlappar, svider, men så får det va!

Sitter här vid datan nu, var och solade lite för en stund sen. Tänkte nu ta och se ett bb avsnitt och sen blir det träning ikväll.

Imorgon ser väll min dag ut såhär;
Jobb 07.25-14.55
Träning 15.30-17.30
Handla
Baka cheesecake till fredagen (tänkte bjuda på det på jobbet för att jag fyller år sen på måndagen)
Myskväll med jettiplätti?

Ja så ser väll onsdagen ut för min del!
Nu ska jag ta och se ett bb avsnitt, hörs imorgon eller en sväng ikväll, vem vet!
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0