Liten

Kollar på mina dvd skivor fråns jag var liten som jag fick i födelsedagspresent.
Är väll runt tre år på det jag ser just nu, citat från mig;

- det är kladdigt på mitt ansikte!
- det rör sig i min mage ( har fått för mig att jag är gravid bara för mamma är det, haha)
- vet du vad jag gjorde när jag var liten, jag bara snurra hela tiden (säger jag när jag är tre år, då var jag liksom liten, hahah)
- (bea är nyfödd och kräks på mig) - det gör ingentingen, det gör ingenting mamma!
- när jag är ett år; - lolo = god jul + att jag håller upp loser varje gång jag säger det
- ( när jag duschar kallar jag på pappa som filmar) - kom gärna in pappa!
- (pappa gör massa fula grimaser framför kameran) - gör inte så nu pappa!
- säger till mamma; din dumma dinusariebajs (och så skrattar jag ihjäl mig)
- pappa jag ser dig, jag ser dig, ser du mig? inne i det lilla hålet? (videokameran)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0