Inte så bra uppdatering

Sorry för dålig uppdatering.
Brukar ju blogga va mig lite varje dag men nu när jag väl är hemma har det varit fullrulle hela dagarna så har inte hunnit. Har dock tagit ganska många bilder så jag tänkte att om jag hinner så ska ja lägga upp de på bloggen imorgon.

Min vecka än så länge har sett ut såhär;
Måndag; 20år, Heldag med maria, bygga på naglarna, tatuering, myskväll med familjen
Tisdag, sol, maria, sjukt mysig tjejkväll
Onsdag, bea och jag i stan, shoppa, bio
Torsdag; solat, handlat, bakat fem cheesecake och nio pajer och blev precis klar med det (klockan är just nu 01.02)!!!
Fredag; maria, sol, stan och shoppa plus fika
Lördag; fixa allt det sista, 20årsfest för släkten, utgång
Söndag, chillidilldag, träffa felle?

Kommer som sakt bilder imorgon om jag hinner lägga upp!
Har det helt underbart hemma, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0