HEMMA!

Nu är jag hemma i sverige, woopwooppp.
Resan gick bra och jag blev hämtad på centralen av lille mammsi och pappsi. Kom hem och åt god lasange som mamma lagat och nu har vi precis suttit och myst vid tv;n lite. Dock är jag så sjukt trött så tror det blir sängen för mig om en liten stund.

Imorgon så tänkte jag att jag skulle hinna;
- Om fint väder ute, springa en runda
- Kolla på beas bandymatch?
- Fira min födelsedag lite? i och med att jag är iväg hela min födelsedag med maria för att det blir tatuering och allt
- Laga mat till familjen hehe

Ja det var väll det jag ska hinna med att göra imorgon då ja, tror jag!

Nu är jag trött som jag vet inte vad, sov gott
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0