"hemfärd snart då"

Då åker jag tillbaks till norge imorgon igen. Kan inte fatta att jag redan varit hemma i sådär nio dagar. Jag vill stanna, har haft det sjukt bra hemma, men jag komme hem snart igen.

Igår blev dagen så lyckad. Hade 20årsfest och det var en helt underbar fest med finfina släkten samt ett par vänner, myyyys! på kvällen drog jag, maria, kristoffer och viktor ut. Blev en bra utekväll och landade i sängen vid halv fyra tiden. Vaknade tidigt imorsse och mådde väll som jag förtjänade, och har nästan mått så hela dagen, hehe. Maria vandrade hem vid tolv tiden och sen har jag legat i solen och bara slappat helahela dagen.
Tror jag ska träffa kusinen och viktor om en stund, får se om jag och dom orkar hehe!

Somsagt åker jag tillbaks imorgon. Kommer dock hem om mindre än två veckor för att tävla sydsim i burlöv.
Jag har haft en konstig känsla i mig hela dagen, en sån när man känner lite ångest och stress fast man inte vet varför, jag har det nu. Kanske är det för att jag ska lämna familj och vänner och dra imorgon, eller så vet jag inte vad det är, har iallafall någon ångest eller nått.

Nej nu får jag väll ta tag i mitt liv och göra nått av dagen, om jag orkar.
Hörs, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0