Godmorgon

Godmorgon mina fina läsare. Hoppas ni sovit gott, det har jag iallfall!

Vaknade för en timme sen och gick en runda med nisse, för det var ju ett tag sen. Jag har faktikst saknat det lite, så skönt att bara komma upp på morgonen och gå en promenad.
Efter det blev det frukost med familjen och nu sitter jag här och funderar vad jag ska ha på mig idag.
Vädert var ju inte riktigt som jag ville idag, ingen sol, men det kommer. Tydligen ska det bli sol och varmt hela veckan ,det gillar jag!

Nu ska jag iallfall fixa mig och sen gå upp till affären med mammsen. Efter det ska vi åka och se bea spela någon cup idag, så är nog inte hemma fråns vid sex ikväll, men det blir mysigt.

Hoppas ni får en mysig söndag, hörs senare igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0