Gårdagen

Gårdagen blev bra (gjorde ju inte av med några barn idag då, haha). Var strålande väder hela dagen, varmt och skönt och det gillar jag.
Klockan 10 var jag på sjukhuset för att göra ett arbetsekg. Fick på mig fyra grejer runt bröstet och sen en sån maskin jag var tvungen att ha på magen i 24 timmar. Har precis tagit av den, för snart ska jag hoppa i plurret som jag inte gjort på snart tre veckor!

Idag blir det alltså träning, stan och sen grillkväll som kanske avslutat med utgång, vem vet! ;)

Nu ska jag äta min frukost som jag precis gjort. Jordgubbar, tvä knäckebröd och te, mums i magen!
Hörs sen kanske, ha en fin lördag!
PUSSSS


och mina vänner, dealen går skitbra, jaaadå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0