Fredag och en fin dag

Har varit en fin dag.
Vaknade tidigt med frukost i solen. Fick lite sol på kroppen och sen skulle jag och pappa fixa bord och stolar tills festen imorgon. Efter det kom min fina maria hit och sen körde vi till stan. Jag fick ett så sjukt fint halsband av henne, äkta silver och diamant, jag lovar att visa den senare.

Har varit hemma en stund, ätit påskmat och städat rummet. Nu chillar jag vid datorn och tvn och ska bara ta det lungt idag.

Imorgon så blir det en ppppppartydag. Blir runt 40 personer här hemma som ska fira mig. På kvällen blir det utgång med maria, kristoffer och viktor. Dagen imorgon kommer bli awesome, och jag ska ta mycket bilder!

Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0