Cheesecakesonsdag

Idag har det varit sjukt fint väder här, så jäkla najs!
Vaknade tidigt imorsse för att öppna på jobb. Sen gick vi på tur idag och det var supermysigt, speciellt i detta vädert. Vi kollade på lamm och allt sånt, ungarna älskade det!

Iallfall slutade jag på jobb tre och sen direkt till träning. Kom hem för en stund sen, och har precis lagat cheesecake till jobb på fredag, som jag gjorde rosa, hihi! Så det blev superfin, och jag åt sjukt mycket av smetem (vilket jag alltid gör) så nu är jag mätt som en plätt, hehe.

Jag lyssnar även på haba haba som just nu blivit en drog efter att henriette spelade den för mig häromdagen, sjukt härlig! Så ni ska få den här nedan!

Förresten så torr jag att jag håller på att få ögoninflamation, gillar inte det nej, men så får det va! Hoppas bara det inte är sämre tills imorgon, för just nu rinner det och jag ser suddigt :( bajsöga!

Nej nu ska jag dra och packa lite, håller på att packa till hemresan för de nästa dagarna är fullproppade med andra saker, men det går inte så bra att packa, behöver ju alla saker så, haha! Får väll packa på lördag, en timme innan flyget eller nått, så brukar det bli!

Pusss på er!


(såg precis att detta var norges eurovisionlåt 2011, skitbra ju! hahah)
iallfall skithärlig, man blir liksom glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0