Anmälan

Så då har jag precis gjort min anmälan på studera.se tills hösten.
Jag har sökt på ett par olika skolor.

Såhär ser min ansökning ut detta året, hoppas nu jag kommer in!

1.Kandidatprogram i kriminologi 180hp
Lunds universitet, Lund

2.Kriminologprogram 180hp
Mittuniversitetet, Sundsvall

3.Kriminologiprogrammet 180hp
Malmö högskola, Malmö

4.Programmet för psykisk ohälsa - särskild komplicerad problematik 120hp
Mittuniversitetet, Sundsvall

5.Psykiatriskt omvårdnadsprogram, psykisk hälsa med inriktning mot särskild problematik 120hp
Malmö högskola, Malmö

Och om jag inte kommer in på något av dessa (helst de två översta) så har jag även sökt några enstaka kurser som bara är ett halvår, så att jag har något att göra!
Jag hade verkligen velat komma in på Lunds universitet. Men om inte så hoppas jag på sundsvall, och om jag kommer in och emsan kommer in så kommer vi att flytta ihop och bo tillsammans och plugga i sundsvall, det hade varit sjukt kul det alltså!
Får helt enkelt se om jag kommer in på någon linje, det är ganska höga intagningspoäng och jag ligger precis på gränsen, så hoppas turen är på min sida!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0