20 år!

NU är jag 20år det känns helt sjukt OCH jag har helt klart haft den bästa dagen på länge. Dagen har varit HELT perfekt, tror inte det är sant.

Dagen började med nya naglar som blev skitbra. Mötte upp maria för mat på stippes, mumsmum, och sen vidare till tattisen. Den tog ca 2timmar, blev SJUKT SNYGG, visar bild imorgon! :)

Kom precis hem, och har fått de finaste presenterna av familjen.
Pappa hade varit och lämnat in gamla filmer från videokameran och gjort om till dvdskivor som jag fick. Det var åtta skivor från jag var nyfödd tills ungefär 10år. Jag blev faktikst nästan tårögd när jag fick det, det var helt underbart. Så vi har suttit och sett en film nu, fyför så kul det var att se. I en av filmerna som är när jag är två år och bölar för att jag duschar
mamma; sluta nu och böla, tänk när du ser detta när du är 20år så ska jag berätta hur mycket du bölade. (kommentaren var ju helt klockren haha)
Sen fick jag en suuuuuuperfin silverring och tatueringen fick jag med, helt underbara presenter!

Blev även CHOCKAD av min finaste syster present. KENZAS SMYCKESKRIN, åååååh den är så fin och så fick jag ett par öronhängen och en skitfin tröja till. TACK! och sen fick jag även en skitfint halsband av beas kompis, karro! tacktacktack!


Dagen har varit helt perfekt som sakt, nu ska jag spendera lite tid med familjen, äta lite tårta!
PUSSS








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0