Träningsdagbok

Kom till träningen idag och alla var redo för en testserie, ingen visste dock vad det skulle bli. Men pulsklocka skulle vi ha och en serie som vi aldrig innan kört skulle vi köra!

- Sebbe; Då ska vi köra 30min test
- Alla; whaaat?
- Sebbe; Ja ni ska då köra 30min MAX, och så ska ni hinna så långt som möjligt plus ta pulsen efter ni kommit imål.
- Alla; FYFAN!
- Sebbe; Detta ska ni då göra två gånger, ni har 10min mellanrum mellan varven!
- Jag; (tänker) SKOJAR HAN MED MIG, 60min MAX oooooohshit.

Sen skulle man då ladda upp sig under insimet på serien. Jag kunde bara tänkta på vilken sjuk serie men man blir ju lite vältränad av den dock, men jag menar 60min max är ju sjukt.
Efter insimet skulle då alla dela in sig på banor och sen på med pulsklockorna.

- Sebbe; Då kan ni ta av pulsklockorna igen!
- Alla; ???
- Sebbe; VI SKA HA STAFETTER!

fyyyyyyyyyyyfan vad han lurade alla. Istället hade vi ett sjukt kul pass men stafetter som;
- lägga i och ta upp linerna på snabbast tid
- ner i vattnet och hämta flest ringar
- frågesport

sen fick alla chips och chokladkaka, och de laget som van fick en hel burk med chokladkaka.
var sjukt kul pass, gillar ssc starkt! alla är så härliga!

nu ska jag sova, ny dag imorgon!
puss

Kommentarer
Postat av: Pappa

hahahhaha........är alla blonda i klubben....hahahaha

2010-09-29 @ 11:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0