Träningsdagbok

Sebbe - du, du simmar långt pass idag eller?
Jag - Ja (utan att tänka)
Sebbe - Ja då ska vi simma 7100m idag
Jag - (tänker, VA jag har simmat typ 4000m de andra passen, great) haha!

Iallfall var huvudserien idag 15*200fr - 5st starttid 2.55, 5st starttid 2.50 och 5st starttid 2.45.
Jag låg nästan alla på mellan 2.24-2.28 så jag är nöjd. De sista 3-4 styckna kändes SOM FAN i mina små armar, ajajajaj!
simmade dock bara 6500m idag för jag hoppasde över benet på slutet, min höft spökar som sagt så sebbe tyckte inte jag skulle simma benet!

Imorogn blir det jobb och sen "tävling". Vi ska ha SSC cup vilket är som tritons tritoncupar. Imorgon blir det 200fr och 50vf (rygg för min del tror jag). Efter "tävlingen" blir det ZUMBA, fint ska det va!;)

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0