Träningsdagbok

Idag var det en typ av syra på schemat.
Vi skulle simma 6*50 var men i lag, och sen var det två varv (alltså 12*50max). Det skulle vara tre spec och 3cr, och sen ja då två gånger!

På rygg hade jag på de första 50:orna på båda varven (startade nerifrån då) så hade jag 32.5 och på de med start uppifrån hade jag 31. På frisim sträckorna hade jag runt 28-29 på alla! Jag är nöjd.

Nu väntar sängen, imorgon blir det jobb och sen tror jag inte att jag hinner träna på kvällen! Jag slutar jobbet tre och träningen börjar halv fyra, och jag måste hem och lämna cyklen och sen så måste jag åka med någon för henriette är inte hemma. Så tror inte jag kommer att hinna det. Men isåfall blir det 5simpass, två basisträningspass och ett zumbapass denna veckan, jag tror det blir bra!

På kvällen ska jag träffa en kompis, vi ska laga middag och se film, mysss!
Ha det fint, puss på er

Kommentarer
Postat av: PAPPA

Har du inte köpt busskort?

2010-09-10 @ 07:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0