Torsdag

AH tiden bara försvinner, helg imorgon, fredag, FREDAG, igen? Ja det är fredag, igen, gillar starkt!
Veckan har gått fort och än så länge har jag hunnit med 3simpass, 1styrkepass (och ett i söndags), och sen ska det blir två simpass till och ett basispass och tävling på lördag.

Jag har desutom fått ont i halsen, bra där! Bara det inte blir värre, men ont har jag iallfall men jag hoppas det går över SNARAST (till imorogn tack!).

Nej nu ska vi dra och träna, förresten så bea om du läser min blogg så hoppas jag att allt gick bra igår och så, och förresten så var din hårfärg supersnygg, ska fan färga det mörkt efter florida (inte lönt innan för det kommer endå blekas som fasen).

Hade alla finfinafinor, puss på er

Kommentarer
Postat av: syster

tack och ja det gick bra. saknar dig puss

2010-09-18 @ 11:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0