Torsdag

En helt vanlig dag idag, och om 30min drar jag mig till dagens träning. Hoppas dock det blir lite lugnare än igår, men om jag har för mig rätt har vi syra idag, great! haha

Förövrigt har mina färglinser kommer idag (hem, hem till sverige alltså) så nu ska pappa skicka upp de till mig imorgon, hoppas det blir coolt och snyggt! Ska ha de bruna linserna när jag kommer hem från florida, brun, blondt hår och bruna ögan! :D

Annars, ehm ja imorgon blir det jobb och förmodligen träning om jag hittar med bussar och allt, det är inte alls som i sverige det ska jag säga. Det står varken på bussen eller busshållsplatsen vart man är, står bara på busshållsplatsen ett nummer, bra! NEJ!

Jo förresten, det sjukaste. Jag skulle ha morgonträning imorsse klockan 05.45 MEN jag vaknade inte, jag vaknade verkligen inte. Jag vet inte om det var sömnen jag behövde eller vad det var men jag vaknade inte av min klocka, jag vaknade inte av att sebbe och ida ringde, jag vaknade inte av att ida bankade på min dörr halv sex. PLÖTSLIG hörde jag att telefonen ringde SPRANG ut i trosor och såg att sebbe och ida var påväg att köra. Ja sa att jag kunde vara färdig om 5min men de tyckte att de var bättre jag stannade hemma.
Jag fattar inte att jag inte vaknade, jag brukar inte ha speciellt svårt att vakna, och de hade kört änna hem för att hämta mig, lite ångest på det. Somnade dock om till halv åtta och fick 10 välbehövda timmar sömn.

Nej nu ska jag dra mina fina vänner!


min bakgrund just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0