Söndag

Det är REDAN söndag igen, shit!
För övrigt är det 23 dagar tills florida, fyfan vad jag längtar! Jag ska shoppa satan där, se mycket och träna som fan! Det ska blir så jäkla kul.

Min helg har sett ut så att i fredags så kom söta frida hem till mig. Vi lagade goooood mat och kollade film och det var megamysigt. Hon är så trevlig!
Igår så stäade/tvättade jag lite här hemma, och sen vid sjutiden kom Ida och hämtade mig och sen åkte vi hem till henne och käkade mumsig mat, snackade och kollade lite på tv, jättemysigt!

Idag så ska Ida hämta mig om en stund så ska vi styrka och sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Bästa henriette kommer hem idag så vi ska väll hitta på nått kanske!

Jag sitter här och kollar på massa lägenheter här i norge, jag och henriette funderar på att flytta. Detta är så stort och ja, lite gammalt, och vi vill ha nått lite mindre och snyggt! Och jag har hittat skitfina för samma pris som vi betalar idag, så jag och h ska kolla på de när hon kommer hem. Jag har sparat massa sidor här på datorn!

Nej ni får ha en mysig söndag, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0