Onsdag!

Oj jag har varit lite dålig på att blogga nu. Inget inlägg igår blev det, fy på mig!
Men igår så var det jobb från 9 till halv 5. Sen var det hem och käka lite och sen på föreläsning med Igor. Föreläsning i lite över en timme och sen simning i ungefär en timme.

Idag har det varit jobb från halv åtta till tre och sen direkt till träningen som började klockan halv fyra. Var ett ganska jobbigt pass, huvudserien var;
200 (150cr-50ry)
150 (100cr-50ry) + 50ry
100 (50cr-50ry) + 2*50ry
50cr + 3*50ry
4*50ry
200ry

allt cr var fart 2 medans allt rygg var 200fart. På de sista typ två varven hade jag 33 på alla ryggsims50or, och på de andra varven i början hade jag runt 34. Är iallfall nöjd, simmade bättre än mitt snitt och det kändes bra. Bebbe ändrade lite på min teknik på rygg igår så ska träna på det nu framöver!

Efter simpasset idag åkte vi hem, jag fixade lite mat och sen åtta stack vi på zumba, lika roligt som förra gången!
Zumba är kuuuuuuligt!

Nej nu ska jag väll sova, imorogn åker henriette hem så jag blir ensam hela helgen men på fredag ska jag iallfall träffa frida och sen får jag se vad resten av helgen tar mig, kanske träffa JT på lördag Issa! ;) hahahaha!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Isabelle

hahha, herregud jag dör! fan vad ball, hälsa frida och henriette :D hoppas allt är bra i världens dyraste land och tack för det fina inlägget, nästa då alltså :D puss <3

2010-09-09 @ 23:24:28
URL: http://isabelleklingstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0