Onsdag

Asså vad är det som händer med mig.
Jag vaknar och är glad för att klockan fortfarande inte ring. Skönt tänkte jag, kan somna om en stund till men kollar först på klockan hur länge till jag kan sova. 07.22!!!!!!!!!!!!!! JAG BÖRJAR JOBB OM 3MINUTER! OCH det tar 20min att cykla, bra rebecca bra!
Iallfall så kastar jag på mig kläder och cyklar iväg och kommer "bara" 25min försent, men det löste sig så det var ju tur. Men jag börja rbli lite orolig, jag vaknar inte av klockan, har hänt två gånger nu, inte bra inte bra!

Iallfall så har det varit solsken och fint väder hela dagen, det gillar jag!
Träning har det med blivit, skriver om passet snart och sen 30min basis efter det.
Nu har jag precis käkat och kollar på lite tv!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0