MYSSÖNDAG

Idag har det än så länge varit en riktigt myssöndag. Vaknade vid 10tiden och kollade lite avsnitt av Idol. Efter det gick jag och henriette upp till hennes jobb (activ,styrketräningssenter) och gjorde tester på mig som gon skulle öva på.
Efter det körde vi vidare och växlade min svenska tusenlapp som jag hade med mig och sen åkte vi och köpte godis, sista gången jag unnar mig det, och jag skojar inte!

Nu har vi bara varit hemma och städat lite, bakat knäckebröd har Jetti gjort och sen har vi lagat kyckling. Nu snart ska vi till lägenheten och skriva kontrakt, den blir vår om en månad, gilllar!

Förresten så reser H till Cypern imorgon, fuskfuskfusk, och hon är inte hemma fråns om en vecka, sorgligt men sant! :(

Nu ska vi iväg, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0