Lördag

Det är lördag och solen skiner här i Stavanger, och det är desutom varmt. Jag gillar vädert starkt, jag blir så glad när det är fint och varmt ute!

Idag har jag haft morgonträning, vilket var ett skönt pass. Vi hade teknikpass i två timmar och mycket teori, blev nog inte mer än 2000m, men det var ett bra och kul pass. Efter simningen stack vi till aktiv och hade cirkelträning. först hade vi uppvärmning som arobic och sen cirkelträning och sen avslappning på avslutningen, det var riiiiiktigt jobbigt, men kul!

Nu sitter jag här vid datorn och väntar på att min söta vän henriette ska komma hem så hon kan ta på mig lösögonfransarna. Jag har precis plattat håret och snart åker klänningen på. Ikväll är det 100årsjubileumsfest för klubben, det ska bli riktigt kul. Efter det så blir det utgång! GILLAR!

Bilder kommer senare, min kamera följer med. Hoppas ni får en bra lördag!

Förresten så fyller min finaunderbarasötabästaste mamma år idag, och jag hoppas med hela mitt hjärta att hon får en riktigt bra dag idag, tyvärr kan jag inte vara hemma och fira den, men jag älskar dig mamma, det vet du!

PUSS


jag och mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0