Linser

Har precis beställt färgade linser. Jag har haft färgade linser en gång innan, i 9an tror jag att det var, då hade jag bruna! Jag har för mig att det blev lite sådär, tog en riktigt brun färg och det såg nästan lite konstigt ut.
Denna gången beställde jag från internet, ganska billigt, med styrka!

Jag beställde dessa färgerna, en brun som ser naturlig ut (hoppas den funkar på mina grön/blåa ögon) och sen beställde jag en riiiiiktigt blå, tror den kan bli cool, om det nu blir bra på!
De skickas hem till mig inom 12timmar, och sen så måste ju mina kära föräldra skicka de vidare till mig!




(jag vet den ser sjuuuuukt blå ut, men jag tror dock det kan bli coolt, eller vad vet jag, men man får ju testa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0