Helgen som nu är över

Helgen har varit mysig.
I fredags åkte jag hem till Ida så käkade jag, ida, sebbe och pontus tacos, snackade, kollade på idol och sen på se upp för dårarna. Fredagem blev mysig.
I lördags började dagen med tävling i bryne. Simmade 100rygg som gick bra, 1.06 så jag är nöjd. Simmade även 200fr och 50fj och lag som gick helt okej. Efter tävlingen åkte jag och Ida till ett stort köpcenter här i stavanger och kollade runt lite, fikade och handlade ingredienser till paj som vi lagade när vi kom hem. Den blev super god. Och på kvällen gjorde vi fruktsallad med vaniljsås, chailatte från espressohouse och kollade på film, mysmys.
Idag så här det även varit tävling, simmade 200me, 100fr och lag som även det gick okej. Efter tävlingen käkade jag hemma hos Ida och sebbe och sen har de precis kört mig hem, och nu har jag plockat undan lite här hemma och funderar på att bara slappa med datorn och litte poppisar.

Helgen har varit fin, finfinfin och välbehövd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0