HELG!

Helghelghelghelg, sköntsköntsköntskönt!

Fredag idag alltså stod jobb på schemat. Jobb från halv åtta till halv fyra och sen hem och byta om och sen styrka med Ida. Har kört två styrkepass denna veckan och blir antagligen ett på söndag också, fan jag har nästan blivit lite duktig på att styrka, hah!

Ikväll ska jag hem till Ida och så ska jag, ida, sebbe och pontus käka tacos och kladdekaka som ida har bakat :D, mums på det.
Imorgon blir det tävling från 11-14 och sen efter det ska jag och ida till något köpcenter och kika lite och fika.
På söndag blir det städe/slappedag kännder jag, tror jag behöver det, och sen även ett styrkepass?.

Så ser väll min helg ut, förövrigt är det 11dagar tills florida, det är fan ingeting. Jag längtar ihjäl mig!
Puss på er


Kommentarer
Postat av: Cissi

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2010-09-24 @ 18:05:14
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Mellisaurus-[rex]

WOHOOOO!

2010-09-24 @ 18:26:44
URL: http://mellisaur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0