fulldag

Det har varit en fullspäckad dag idag.
Först var det jobb (ja som vanligt) klockan tidigt (07.25) till klockan 14.55.
Efter det hämtade gullisen h mig efter jobb och så körde vi till träningen/tävlingen, eller vad jag nu ska kalla det.
Efter det så stack vi hem och sen drog direkt och åkte till VISNINGEN på en lägenhet som vi hade. Det gick bra, och vi får den om vi vill så att säga. Men vi har lite frågor och sånt, men vi kommer antagligen veta imorgon!
Det var HELT nytt, allt var HELTNYTT. Det hade precis blivit klart och det var fint, men litet. Men som sagt så är jag och henriette inte hemma så ofta, och vi vill hellre ha det litet,mysigt och lite billigare än stort och halvdant och ja ni fattar. Så vi är intresserade, men det kommer bli stor skilland i storlek, för det var banimej inte stort, men fintfintifnt och mysigt var det.

Nu är jag sliten som bara den, och jag känner det så tydligt. Halsont och trött är jag, så ska bädda ner mig nu óch hoppas på att det är bättre imorgon.
Imorgon blir det;
- jobb, 09.00-16.30
- styrka med Ida 17.00-18.00
- träning 20.00-22.00

så ser min torsdag ut, en helt vanlig torsdag!
bilder på huset kommer här, ha det fint, puss









 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0