FREDAGFREDAGFREDAG

HELG, skönt och välbehövt. Trots att jag ska upp klockan tidigt imorgon för tävling så är det endå helg, och det är skönt.

Idag så har jag jobbat (ja det är sant), och sen i rasten så åkte jag och henriette till handelsbanken för att fixa kort till mig som jag nu äntligen kan få göra, var tvungen att få in lönen en gång innan jag kunde ordna det. Men när jag kom upp där ja då var jag ju tvungen att fixa idfoto någonstans för det har de tydligen på deras bankkort, greit att jag såg ut som en jag vet inte vad. Iallfall hittade vi något ställe där jag kunde ta, 125!!!!!!!!!kr kostade det, och jag såg ännu värre ut på fotot än i verkligheten en sådan dag som denna, hahah! Iallfall så fick jag det fixat, får kortet om 10dagar, WOHO då kan jag spendera upp min lön (ironisk, BETALA LÄGENHETEN OCH FLORIDA, kul).

Och sen så har vi antagligen fått lägenheten (!!!!!), gillar som bara den! Visst den var liten, men vadfan allt var nytt och fint och JA den var mysig, fast att den är lika stor som mitt rum, typ, haha! Vi får reda på det imorogn, men det är i princip klart. Vi ställde lite krav och han skulle tänka på det tills imorgon, verkar som han går med på det!

Imorogn blir det då tävling, någon som ligger typ 2-3 timmar härifrån?, en bra bit iallfall! Ska simma 5lopp tror jag det är, hoppas att det går bra!

Nu ska jag kolla lite idolavsnitt och sen ska jag laga pizza, och sen kommer henriette hem vid åtta och då ska vi bara chilla. Ha en fin fredag, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0