Fredag, och lönedag!

Fredag, som jag så länge längtat på (sen i måndags, haha). Så skönt med helg igen, jag gillar helgerna, STARKT!
Men jobb idag var faktikst helt okej, det är de alltid på fredagar för då vet man att det är helg, och man blir så lycklig. PLUS att jag fick min första lön idag, och jag blev chockad för den var på ganska mycket, hade bara förväntat mig tvåveckors lön för augusti men ikkke. PLUS att när jag kollar på lappen, DÅ har jag bar fått lön för 60 PROCENT, jag jobbar ju 100 PROCENT! Fick höra med några vad som hade hänt och jag hade glömt fylla i en lapp och därför hade jag inte fått pengar för mina andra 40procent som jag jobbar, men jag kommer isället få de pengarna nästa månad om jag lämnar in den lappen, great!

Nu så ska jag städa här hemma, lite duktigt får man ju vara, på en fredag!
och sen, (OM MIN HÖFT HADE KUNNAT BLI BRA) så tänkte jag springa en litelitenliten runda, fast att min tränare förbjöd mig att springa! Men jag vill så gärna!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0