Första tävlingen

Första tävlingen var då igår i haugesund(???) eller något liknande, haha!
Vi åkte klockan åtta på morgonen och var framme vid halv 11 och sen började insim klockan 11.
Jag simmade ganska mycket igår, sex grejer, och passet var mellan klockan tolv till åtta med en paus på 30min.
Grenen 400fr tog 2,5timmar (!!!!) sjukt.
Iallfall så gick det helt okej måste jag sammanfatta det. Man måste ju alltid kolla på sina förutsättningar och jag har börjat med styrka och basis mer än vad jag någonsin vilket känns i kroppen plus att jag har varit förkyld och har därför tränat mindre förra veckan. Så 400fr gick väll inte alls som jag hoppats på men resten gick helt okej, det var ju en träningstävling och nu vet jag vad jag mer behöver jobba på!

Dessa tiderna är jag iallfall ganska nöjda med;
50ry - 32.3
200ry - 2.21.?
100me - 1.10.?
och även laget gick bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0