AH

Asså varför blir jag så trött, PÅ MIG SJÄLV!
Jo jag tänker att jag ska gå ut och springa en liten runda på 15-20min, trots att min höft gör satans ont. Jag springer, och när jag väl börjat springa och är sugen på att springa så glömmer jag tiden, så helt plötsligt har jag sprungit i 40min, med en ond höft! Iallfall så tänker jag, VART ÄR JAG NU EGENTLIGEN? Kommer på att Henriette sagt att hela rundan är 8km, shit, men tänker att så jäkla mycket kan jag inte ha kvar. Springer typ några minuter till men sen gör det ooooont och jag går lite, går i ungefär 15min när jag fortfarande inte har en aning om vart jag är. Börjar få lite smått panik. Tänker. Då beslutar jag mig för att gå tillbaka, SAMMA VÄG!!! Hemma efter 2,5 timmar, great! Jag kan inte ens lyfta mitt ben nu, det värker, det gör ont, detta var inte lönt någonstans!

Nu ska jag snart laga mat med frida, och sen ska vi kolla film!
Ha en fin fredag, jag ska försöka, men träningsvärk. JA jag har redan fått det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0