Tisdag

Tisdag idag och jag har varit ledig från jobb. De på jobbet tyckte att jag skulle ta ledigt pågrund utav jetlagen och ja det var nog bra det. Vaknade 12 imorsse och hade gott kunnat sova ett par timmar till men då insåg jag att om jag gjort det hade jag antagligen inte kunnat somna nu ikväll.

Så när jag vaknat så drog jag och jetti till affären och handlade lite mat och sen drog vi vidare till ikea. Vi flyttar till den nya lägenheten nu till helgen så vi handlade lite bra saker att ha.
Resten av dagen har vi tagit det lungt, jag har packat in julklappar och lyssnat på julmusik (haha, det är ju bara två månader kvar) och sen har vi tränat nu ikväll.

Imorgon så blir det slappedag, och sen blir det träning och efter träningen så ska alla tjejer på träningen i k1 och k2 bli fotade av någon proffsfotograf, det ska bli kul!

Nu ska vi snart sova, puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0