Stress

Allt är lite stressigt just nu. Vi har precis flyttat till den nya lägenheten vilket har inneburit att vi städat den andra lägenheten och fixat och donat vilket har tagit x antal timmar. Plus att vi har en miljon saker och denna lägenheten är tyvärr inte så stor, haha!
Jag har sovit i ca 5timmat varje dag nu sen jag kom hem från florida, vilket nog inte är helt okej för min kropp, det börjar kännas. Med jetlag plus stress så har det blivit så, men nu ska det väll snart ordna sig!

Vad har jag mer att berätta, hm. Vi har flyttat mycket närmare byn så det tar typ 5min med bussen till byn, toppen! Och sen så kan man gå på typ 15min! Lägenheten är helt ny, men den är ganska liten, men vi behöver inte så mycket mer, så detta blir bra, ett riktigt studentboende!

Annars så är det sådär ungefär två veckor kvar tills nordsjötävlingen, ungefär tre veckor kvar till NM, ungefär fem veckor tills jag kommer hem en kortis och sen bedrar mig till stockholm för SM, ungefär sju veckor tills jag kommer hem för juuuuul!

Vi har även fått reda på att vi nu kommer att bli sponsrade av arena. Arena väljer tre klubbar i norge som de vill satsa på, och en av de är oss. Så vi kommer att få baddräcker och allt därtill, gillar som bara den!

Nu ska jag nog bädda ner mig och försöka sova ett par timmar, imorogn börjar jag tidigt 07.25, usch och fy!

Godnatt på er, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0