Söndag

Idag är det ju så söndag (som ni säker vet) och jag har spenderat min dag i en simhall för tävling. Och tävlingen gick bra idag, gillar!
Jag simmade 100ry,200ry och 400fr. 100rygg var väll det som igentligen inte gick speciellt bra, men jag la upp loppet så att det var väldigt avslappant och då var 1.07.5 helt okej trots allt. 400fr hade jag 4.33, även nöjd där och sen 200ry 2.20, faktikst riktigt bra!
Med lite topping på detta tror sebbe att jag kan gå ner ganska många sekunder, hoppas!

Idag har vi även flyttat ett last saker till den nya lägenheten. Håller nu på att packa in allt och så, sen ska jag se om emelie är inne på skype så vi kan snacka lite!

Puss på er


Kommentarer
Postat av: Pappa

Mycket bra simmat!

2010-10-25 @ 10:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0