Shopping

Tänkte lägga ut lite bilder på vad jag shoppade i USA!
Lägger dock inte ut allt utan bara en del som jag handlade!


handlade många par converseskor, kostade mellan 39-44dollar vilket är typ 250kr


handlade två par riktiga gympaskor, skor i allmänhet är sjukt billigt i USA, de svarta kostade runt 54dollar och de andra kostade 84dollar


raulph lauren tjocktröja


bikini från victoria secret


ralph lauren tröjor, dessa kostade 19dollar styck (kostar säkert minst 1000kr i sverige)


calvin klein väska! ah jag älskar den


en myyyyyysig mössa nu till vintern


MYCKET underkläder från victoria secret handlade jag


en jeanjacka med päls, handlade även en ny skinnjacka


nya baddräckter från nike och speedo, den lila kostade 39dollar och den mönstrade 16dollar






Kommentarer
Postat av: Isabelle

nyfikenheten stillad :) sjukt billigt för ralph lauren tröjorna ju!!! JAG VIILL OCKSÅ, HEHEHHEHEHEHEHHE

2010-10-20 @ 19:30:33
URL: http://isabelleklingstedt.blogg.se/
Postat av: amanda!

alltså så billigt, e du säker på det e äkta? :P:P

2010-10-21 @ 14:31:04
Postat av: rebecca

ja det är klart att det är äkta :P handlar ju de i orginalaffärerna :) det kommer ju från usa så det är mycket billigare där det är därför

2010-10-21 @ 17:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0