Helguppdatering

Oj här har det inte blivit mycket skrivande så får väll ta och skriva om helgen som varit.

I fredags så var det först jobb. Efter jobb hämtade Ida mig och så åkte vi direkt till träningen. Träning på två timmar och sen snabbt duscha och iväg. Nämlingen så hade en simmares pappas jobb någon utförsäljning så att vi var ett par som fick vara där i princip ensamma och shoppa loss. Man fick fylla en påse för 100kr, jag blev helt galen, haha. Jag fyllde 6påsar och henriette 6påsar så nu ligger 12 påsar här på golvet, bra! Det var iallfall sjukt skoj och vi handlade allt från ljus, ljusbehållare, inredning, köksgrejer plus mycket mer.



I lördags så var det först morgonträning och sen styrka på activ. Efter det gick jag och h och handlade lite tacos inför kvällen. Hem och chillade lite, lagade mat, fixade oss, förfestade och allt det dära. Sen drog vi ut och det blev en galen och sjukt rolig kväll! Jag älskar utelivet här, det är grymt bra!








Det var någon oktoberfestgrejs därför dom klädde sig så...snyggt! ;) haha

Idag så har det varit en myyyysdag. Jag och H har varit på activ och kört lite zumba. Efter det gick vi hem och åt lite mat, städade lite, tvättat och packat. Vi har mest slappat hela dagen och det var välbehövt. Sov bara fyra timmar inatt så jag ska nog ta mig till sängen snart, har morgonträning imorgon 06.00! kul, jättekul!

Förövrigt drar vi till florida om TVÅ daggggggar, shitshitshit så najs det ska bli!
ha det fint

Kommentarer
Postat av: Pappa

ser mer ut som om det var en cirkus ni hälsade på

2010-10-04 @ 14:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0