Helgen

Helgen har varit mysig som bara den!
I fredags blev det jobb, träning, ane, slingning, mat och film!
I går så blev det träning som gick bra och sen in till byn med ane. Handlade en vinterjacka, ett par träningsbyxor och strumpor. Käkade på osthuset och sen hem och gjorde grönsaker med dippa och såg två filmer.
Ane stack hem imorsse och sen har jag gått till byn och handlat kycklingkebab och sen har jag slappat hela dagen. Eller jag har städat lite, tvättat ett antal tvättar och kollat greveholm. Är förbannad över mitt internet är jag med, det är så sjukt dåligt här i den nya lägenheten. DET FUNKAR INTE!

Fick iallfall beställt en farsdag present till pappa, är ju farsdag om två veckor plus att han kommer hit om en och en halv vecka, gillargillargillar! Just nu är han och syrran och hennes kompis i turkiet, det är faktikst lite fuskigt.
Men själv ska man ju boka nästa resa snart också, så det blir fint!

Nej nu ska jag nog fixa det sista för morgondagen sen blir det sovtime.
Imorgon blir det jobb från 07.25-14.55 och sen träning 16.00-18.00 plus basis och sen blir det väll hem och ta det lungt. Börjar även att toppa lite smått nu tror jag, det gillas, så man kan simma riktigt snabbt!

Ha det så fint, puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0